سلام
شناخت انسان ها اغلب تو معاشرت میسر میشه. گاهی وقت ها کلمات بیانگر شخصیت فرد میشن و موسیقی بیانگر احساساتش، کتاب هم بیانگر تفکرشه. شاید همه ی اینها غلط انداز باشن و باید معاشرت کرد.
کتاب می خونم ولی نه زیاد. رمان هایی رو که دوست داشتم
اتود در قرمز لاکی - درنده باسکرویل (سگ باسکرویل) - نشانه چهار - غروب بی پایان (فاطمه عطابخشیان) - مزرعه حیوانات
برخی رمان ها چنگی به دلم نزدن ولی ارزش یک بار خوندن رو داشتن. ملت عشق - دره وحشت - شرلوک هلمز در محلول هفت درصدی (نیکلاس مهیر) - جزء از کل (استیو تولتز) . از رمان های بوف کور صادق هدایت و صد سال تنهایی اصلاً خوشم نیومد.
و اما فیلم :). فیلم های زیادی دیدم که نوشتنشون خیلی وقت می خواد. فیلم هایی رو که دوست داشتم
مجموعه پارک ژوراسیک - مجموعه فیلم های مارول - مجموعه فیلم های دی سی - مجموعه هری پاتر - مجموعه دزدان دریایی کارائیب - مجموعه دونده هزارتو - سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت ها - مجموعه مردان ایکس - مجموعه جان ویک - مجموعه جیسون بورن - خانه امن - بدون توقف - جنگ جهانی z - مریخی - زندانیان - احضار - تیرانداز - باجه تلفن - شماره 10 خیابان کلاورفیلد - گلادیاتور - تروآ - شیرشاه (کارتون) - شیرشاه - ماجراهای تن تن: راز اسب شاخدار - عقیده - چپ دست - نفس نکش - سرود کریسمس - بالا - آن - شکافته - زوتوپیا - مجموعه پاندای کنگفوکار - ربوده شده - خزش - مجموعه ی داستان اسباب بازی - هفت دلاور - بازگشته - جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها - جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد - سرگذشت ناگوار: داستانهای لمونی اسنیکت - مجموعه بازی های گرسنگی - سرود کریسمس - شاهزاده ایران: شنهای زمان - مجموعه جنگ ستارگان - مجموعه تنها در خانه - مجموعه ماتریکس -
فکر کنم همینا بودن. از نقد کردن نوشته هام استقبال می کنم. پیشنهادی اگه داشتین خوشحال می شم و در نهایت اونقدر می دونم اهلی هستم و فقط می خوام بنویسم. نه دوست داردم قضاوت بشم و نه کسی رو قضاوت می کنم.
فعلاً همین :)